dimecres, 3 de maig del 2017

No hi ha manera



Entre els entrenaments, sessions de recuperació ( Fins al dimarts passat he estat anant al fisio pel tema del bessó ), vacances, feina i família he deixat el blog desactualitzat.

Ni entrada per la sortida amb els masovers pel priorat ( 8 abril), ni entrada pel retorn a la cursa a peu ( va ser el dia 11 d'abril), ni entrada per la primera i única tirada llarga de cursa a peu ( 22 d'abril), ni moltes altres entrades que hagués hagut de fer..... Espero compensar quan acabi el triatló d'aquest diumenge amb un bon text, suposo que les més de 5 hores que m'estaré per acabar el Triatló half Lleida-Gimenells donaran per una lectura extensa.

De moment, degut a la lesió de bessó i la manca de kilòmetres de qualitat i tirades llargues de cursa que se'n deriven, no estic gaire esperançat, inclús diria que més temerós que l'any passat. A més, en natació tampoc he millorat gaire.

La intenció de cara a diumenge és sortir relaxat i suau en natació per evitar el colapse que vaig patir l'any passat, si m'hi trobo bé ja augmentaré ritme. Tinc tota la esperança en la bici ja que pinta que no farà la ventada del 2016, a veure si es noten les hores de ciclo indoor i els kilòmetres que he anat fent. I, per acabar, la cursa a peu començar-la a bon ritme però escoltant bé al bessó no sigui que torni a fer un pet, al primer avís hauré de ficar-me a trot garrinero...... no sé, a veure com sortirà tot plegat. Il·lusió i motivació en tinc, i molta, però potser encara tinc més nervis i temor.

Durant aquestes 5 setmanes que no he escrit han passat les 3 de major càrrega ( durant les que he coixejat a la cursa a peu) i ara estic en la segona, i última, de descàrrega. Els temps i kilòmetres d'entrenament han estat els següents:

Natació: 6 hores 6' i 15.650 m. ( 36' 36" i 1.565 m. per sessió de mitjana)

Bici*: 28 hores 25' fent 654,3 Kms ( 1 h 54' i 43,6 kms per sessió de mitjana)

Cursa**: 6 hores 18' recorrent 80,120 Kms ( 47' 15" i 10,01 Kms per sessió de mitjana)


* amb bici estan estimades les sessions de ciclo indoor de dijous a la nit i la sortida suau de dissabte, que encara no estan fetes.

** està estimada una tirada de 20' suaus de dijous a la nit.

Ara ja els deures, millor o pitjor, estan fets. Sol queda anar a l'examen.

Si llegiu aquesta entrada desitgeu-me sort i, si no sabeu que fer diumenge, de 9:00 a 14 i escacs estaré patint i gaudint ( espero) entre Gimenells i Raimat.

Salut!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada